lame sudah .

assalamualaikum . ngeee . lame gila lah aku tak update blog aku saampai monyet kat belakang sekolah aku beranak pinak . heee . gurau aje . hah . nak cakap nih aku rindu gila nak update blog but asyik kehilangan idea since dahbape bulan aku tak update . hurm . sorry my love blog .

hah . aku ade satu citer nih . dengar baik2 kalau nak dengar lah .. kalau tak nak aku tak pakse . hak korang . okay2 , sambung balik . aku ade minat someone dekat sasem . name die ****** **** a.k.a g***p . mase hari guru , yakni hari rabu, 16052012 ,sekolah kiteoang adekan sambutan lah as usual . time tuh kite boleh dedicated cake,rose, and anything else to someone . so aku pon dedicated lah muffin for abg tuh yg aku panggil Fabiano Ricco . confirm korang pernah dengar kan nme tuh . act, tuh jename kasut or handbag lah . haha .continue, so kat situ aku tulis from beg hijau 2 qayyim .

time die dapat tuh , kawan aku nampak die macam suroh kawan girls die carik sape yg bagi . so kawan aku ambik pic die gune nikon . but kne padam dah pic tuh cause dieorang amek gune dslr miss fa . then , die tanye kawan aku " hah , tahu tak sape beg hijau 2 qayyim ?" kawan aku kate taktahu .fuhh . lega .

k lah . nanty sambung ye . aku dah ngantuk nih . bye2

No comments:

Post a Comment